FAQ2021-09-30T14:11:37+02:00

FAQ

Hvad koster medlemskabet?2021-10-04T17:02:50+02:00

Dit medlemskab er gratis, altså 0 kroner😊 Du betaler kun for de varer du ønsker og når du har behov.

Kan jeg selv blande mine produkter?2021-10-04T17:02:34+02:00

JA du bestemmer selv 100% hvilke produkter du ønsker i din næste leverance. Dog sender vi minimum 60 kapsler ad gangen til dig, for at gøre forsendelse så billig som mulig for dig og selvfølgelig for at mindske vores CO2 aftryk.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  • Gå til Min konto.
  • Log ind
  • Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  • Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer.
Skræddersy alt (pause, slet medlemskab, skift leveringsadresse, ændre kreditkort, adgangskode og meget mere)2021-10-04T17:02:18+02:00

Du har 100% kontrol og beslutter, hvornår du vil have dine produkter, hvilke produkter du vil have, hvor mange du vil have, leveringsdato og hvor ofte osv. Eller om du vil springe din næste levering over. Dybest set fortæller du os via din profilside, hvad du vil have os til at gøre😊.

Du kan stoppe, slette og ændre alt indenfra din profil. DU beslutter alting, bare husk at trykke på opdatering, når du har foretaget ændringer.

Du kan ændre alt og så ofte du vil. For eksempel, hvis du vil have dine varer på en anden adresse. Husk bare at gøre det mindst dagen før din næste levering. Og husk at skifte tilbage igen, hvis det kun var midlertidigt.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Kompatibel med de fleste kaffemaskiner2021-10-04T17:01:59+02:00

Til at begynde med passede kun Nespresso®s egne kapsler til Nespresso®-kaffemaskinerne. I dag er Renkaffes egne økologiske velsmagende kaffekapsler heldigvis et godt alternativ – bare meget billigere og så er de miljøvenlige. De kompatible kapsler passer til de fleste af Nespressos originale kaffemaskiner, da de har samme form. Dette betyder, at du kan bruge vores kapsler til maskiner såsom; Gran Lattissima, Essenza Mini, Citiz, CitiZ & Milk, Creatista Plus, Lattissima One, Lattissima Touch, Lattissima Pro, Expert, Pixie og Barista og mange flere. Desværre kan vi ikke tilbyde vores kaffe til Vertuo-maskiner. Vores kaffekapsel er den “lille” kapsel og passer til alle Nespresso® Original Line-maskiner.

Hvis de af en eller anden grund ikke passer til din kaffemaskine (bare fortæl os modellen og send et billede), refunderer vi dit køb.

Omkring levering2021-10-04T17:01:39+02:00

Du bestemmer helt selv 100% hvornår du har behov for levering – dit medlemskab er så fleksibelt at du selv vælger hvor ofte i din profil.

Vores leverandør er Dansk Avis Omdeling (DAO), og de leverer vores pakker indenfor 1-2 dage. Ofte allerede dagen efter din bestilling, hvis vi modtager den inden kl 16.00😊

Som medlem får du altid gratis fragt og levering.

Er der nogen bindingsperiode?2021-10-04T17:01:23+02:00

NEJ der er absolut ingen binding. Efter du har modtaget din prøvepakke kan du skræddersy dit behov helt som du vil. Derfor kan du også med få klik afmelde dit medlemskab på din personlige profilside efter du har fået prøvepakken eller blot kontakte os på chat, mail eller telefon.

Vi gør kun, hvad du beder os om, du bestemmer og kontrollerer alt fra din profil, du kan ændre leveringsdato, antal produkter, hyppighed næste levering med få klik.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Hvordan kontakter jeg jer?2021-10-04T17:01:03+02:00

Du kan kontakte os på telefonen, chat og email. Vi gør alt hvad vi kan for at svare hurtigt på din henvendelse. Så du kan bare kontakte os😊

Email: Vi svarer emails hele ugen, så skriv til os på hej@renkaffe.dk/dev
Telefon: Vi er klar på telefonen hverdage mellem kl. 11 – 15. Ring til os på 91888235.

Produktets holdbarhed2021-10-04T17:00:44+02:00

Dine produkter har en holdbarhed på mindst 12 måneder.

Hvornår trækker i penge?2021-10-04T17:00:10+02:00

Det gør vi altid bagefter vi har sendt dine produkter

Jeg oprettede ikke en konto, da jeg bestilte abonnementet. Hvad gør jeg?2021-10-04T16:59:14+02:00

Alle får helt automatisk oprettet en gratis konto, første gang man bestiller. Hvis du vil slette det, skal du bare logge ind på din profil og foretage ændringen.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Jeg oprettede ikke en konto, da jeg bestilte abonnementet. Hvad gør jeg?2021-04-30T20:41:31+02:00

Alle får helt automatisk oprettet en gratis konto, første gang man bestiller. Hvis du vil slette det, skal du bare logge ind på din profil og foretage ændringen.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
I did not create an account when I ordered the subscription, what do I do?2021-04-30T20:37:34+02:00

All customers have automatically had an account created for free when they ordered for the first time. If you want to delete it just login to your profile and make the change.

If you wish to change something in your profile, do the following:

  1. Go to My Account.
  2. Login
  3. Now you can change anything you like.
  4. Then remember to press “update”. You have now made your changes
Hvornår trækker i penge?2021-04-30T20:35:08+02:00

Det gør vi altid bagefter vi har sendt dine produkter

When do you withdraw money from my credit card?2021-04-30T20:35:21+02:00

We always do that after we have shipped your products.

Produktets holdbarhed2021-04-30T20:32:22+02:00

Dine produkter har en holdbarhed på mindst 12 måneder.

Product Shelf Life2021-04-30T20:33:29+02:00

Your products have a shelf life of at least 12 months.

Hvordan kontakter jeg jer?2021-08-09T16:04:41+02:00

Du kan kontakte os på telefonen, chat og email. Vi gør alt hvad vi kan for at svare hurtigt på din henvendelse. Så du kan bare kontakte os😊

Email: Vi svarer emails hele ugen, så skriv til os på hej@renkaffe.dk/dev
Telefon: Vi er klar på telefonen hverdage mellem kl. 11 – 15. Ring til os på 91888235.

How do I contact you?2021-04-30T20:31:20+02:00

You can contact us by phone, chat and email. We do everything we can to respond quickly to your inquiry. So please contact us😊

Email: We answer emails all week, so write to us at hej@renkaffe.dk/dev.
The chat: We are on the chat weekdays from kl. 9 – 16.
Phone: We are ready on the phone weekdays between kl. 11 – 15. Call us on 91883544.

Er der nogen bindingsperiode?2021-04-30T20:25:04+02:00

NEJ der er absolut ingen binding. Efter du har modtaget din prøvepakke kan du skræddersy dit behov helt som du vil. Derfor kan du også med få klik afmelde dit medlemskab på din personlige profilside efter du har fået prøvepakken eller blot kontakte os på chat, mail eller telefon.

Vi gør kun, hvad du beder os om, du bestemmer og kontrollerer alt fra din profil, du kan ændre leveringsdato, antal produkter, hyppighed næste levering med få klik.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Is there a lock-in period?2021-04-30T20:22:27+02:00

NO there is absolutely no binding. After receiving your sample package, you can tailor your needs exactly as you want. Therefore, you can also with a few clicks unsubscribe from your membership on your personal profile page after you have received the trial package or simply contact us by chat, email or phone.

We only do what you ask us, you decide and control everything from your profile, you can change the delivery date, number of products, frequency next delivery with a few clicks.

If you wish to change something in your profile, do the following:

  1. Go to My Account.
  2. Login
  3. Now you can change anything you like.
  4. Then remember to press “update”. You have now made your changes
Omkring levering2021-04-30T20:20:34+02:00

Du bestemmer helt selv 100% hvornår du har behov for levering – dit medlemskab er så fleksibelt at du selv vælger hvor ofte i din profil.

Vores leverandør er Dansk Avis Omdeling (DAO), og de leverer vores pakker indenfor 1-2 dage. Ofte allerede dagen efter din bestilling, hvis vi modtager den inden kl 16.00😊

Som medlem får du altid gratis fragt og levering.

About Delivery2021-04-30T20:18:04+02:00

You decide for yourself 100% when you need delivery – your membership is so flexible that you choose how often in your profile.

Our supplier is Dansk Avis Omdeling (DAO), and they deliver our packages within 1-2 days. Often already the day after your order😊

As a member, you always get free shipping and delivery.

Kompatibel med de fleste kaffemaskiner2021-04-30T20:15:59+02:00

Til at begynde med passede kun Nespresso®s egne kapsler til Nespresso®-kaffemaskinerne. I dag er Renkaffes egne økologiske velsmagende kaffekapsler heldigvis et godt alternativ – bare meget billigere og så er de miljøvenlige. De kompatible kapsler passer til de fleste af Nespressos originale kaffemaskiner, da de har samme form. Dette betyder, at du kan bruge vores kapsler til maskiner såsom; Gran Lattissima, Essenza Mini, Citiz, CitiZ & Milk, Creatista Plus, Lattissima One, Lattissima Touch, Lattissima Pro, Expert, Pixie og Barista og mange flere. Desværre kan vi ikke tilbyde vores kaffe til Vertuo-maskiner. Vores kaffekapsel er den “lille” kapsel og passer til alle Nespresso® Original Line-maskiner.

Hvis de af en eller anden grund ikke passer til din kaffemaskine (bare fortæl os modellen og send et billede), refunderer vi dit køb.

Compattible with most coffeemachines2021-04-30T20:13:23+02:00

To begin with, only Nespresso®’s own capsules fit the Nespresso® coffee machines. Today, Renkaffe´s own organic and equally tasty coffee capsules are fortunately a good alternative – just a lot cheaper and environmentally friendly. The compatible capsules fit´s most of Nespresso’s original coffee machines, as they have the same shape. This means that you can use our capsules for machines such as; Gran Lattissima, Essenza Mini, Citiz, CitiZ & Milk, Creatista Plus, Lattissima One, Lattissima Touch, Lattissima Pro, Expert, Pixie and Barista and many more. Unfortunately we can not offer our coffee for Vertuo machines. Our coffee capsule is the “small” capsule, and fits all Nespresso® Original Line machines.

If for some reason they don’t fit your coffee machine (just tell us the model and send a picture), we will refund your purchase.

Skræddersy alt (pause, slet medlemskab, skift leveringsadresse, ændre kreditkort, adgangskode og meget mere)2021-04-30T20:10:53+02:00

Du har 100% kontrol og beslutter, hvornår du vil have dine produkter, hvilke produkter du vil have, hvor mange du vil have, leveringsdato og hvor ofte osv. Eller om du vil springe din næste levering over. Dybest set fortæller du os via din profilside, hvad du vil have os til at gøre😊.

Du kan stoppe, slette og ændre alt indenfra din profil. DU beslutter alting, bare husk at trykke på opdatering, når du har foretaget ændringer.

Du kan ændre alt og så ofte du vil. For eksempel, hvis du vil have dine varer på en anden adresse. Husk bare at gøre det mindst dagen før din næste levering. Og husk at skifte tilbage igen, hvis det kun var midlertidigt.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Tailormade everything (pause, delete, change delivery address, credit card, password and much more)2021-04-30T20:12:01+02:00

You are 100% in control and decide when you want your products, what products you want, how many you want, delivery date and how often etc. Or if you want to skip your next delivery. Basically, you tell us what you want.

You can pause, delete and change everything within your profile. YOU decide, just remember to press update when you have made changes.

You can change everything as often as you want. For example, if you want your goods at another address, then make the change. Just remember to do it at least the day before your next delivery. And remember to change back again if it was only temporary.

If you wish to change something in your profile, do the following:

  1. Go to My Account.
  2. Login
  3. Now you can change anything you like.
  4. Then remember to press “update”. You have now made your changes
Kan jeg selv blande mine produkter?2021-08-16T13:51:50+02:00

JA du bestemmer selv 100% hvilke produkter du ønsker i din næste leverance. Dog sender vi minimum 60 kapsler ad gangen til dig, for at gøre forsendelse så billig som mulig for dig og selvfølgelig for at mindske vores CO2 aftryk.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  • Gå til Min konto.
  • Log ind
  • Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  • Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer.
Can I mix my products myself?2021-04-30T18:35:49+02:00

YES you decide 100% which products you want in your next delivery. However, we will send you a minimum of 60 capsules at a time, to make shipping as cheap as possible for you and obviously to reduce our CO2 footprint.

If you wish to change something in your profile, do the following:

  • Go to My Account.
  • Login
  • Now you can change anything you like.
  • Then remember to press “update”. You have now made your changes
Hvad koster medlemskabet?2021-04-30T18:28:37+02:00

Dit medlemskab er gratis, altså 0 kroner😊 Du betaler kun for de varer du ønsker og når du har behov.

What does the membership cost?2021-04-30T18:27:26+02:00

Your membership is free, ie 0 kroner😊 You only pay for the items you want and when you need them.

Om kaffebønnerne og kaffekapslen2021-04-30T18:30:55+02:00

Hvor kommer kaffe / kaffebønner fra?
Kaffen kommer fra kontrollerede organiske, omhyggeligt udvalgte dyrkningsområder i de bedste kaffelande i verden (Etiopien, Peru, Honduras, Brasilien osv.).

Økologisk kaffe, hvilke standarder bruges der?
EU-BIO-Siegel garanterer med denne certificering, at der ikke anvendes syntetiske kemiske pesticider eller gødning til dyrkning af kaffeplanterne, og at kaffebønnerne ikke er genmodificerede.

Hvordan fremstilles de forskellige typer? Hvad er forskellen i produktionsprocessen?
Forskellen mellem de forskellige sorter ligger i:

  • Type bønner – Arabica / Robusta-forhold, opskrift, anvendelse
  • Specielle formalingsprocesser med forskellige mq styrker af kaffepulveret (groft, fint, formaling)
  • Ristning (lys / mørk ristning, temperatur, tromleristning, langvarig ristning og grader i ristningen)

Hvilket materiale er de biologisk nedbrydelige kaffekapsler lavet af?
La Natura NPCC kapsel består bl.a.

  • Korn
  • Cellulose
  • Træfiber
  • Sukker
  • Naturlige fibre

og fremstilles i en speciel proces.

Hvorfor kan disse komposteres?
Fordi disse kapsler er lavet af 100% komposterbare materialer.

Hvad med kompostabilitet? Hvad betyder EN DIN-standarden?
EN DIN-standarden siger

  • at mindst 90% af det organiske materiale kan bevises at blive omdannet til CO2 på 6 måneder.
  • Nedbrydning i kompost: Efter 3 måneders kompostering og efterfølgende sigtning gennem en 2 mm sigte, må der ikke være mere end 10% rester baseret på den oprindelige masse.

Hvad aroma-sikker emballage betyder?
Oxygen fjernes fra kapslen under påfyldning. På grund af denne proces kan ingen ilt og derfor ingen kaffearoma slippe ud / gå tabt. Fuld smag og 100% aroma i kapslen.

About coffee beans and the capsule2021-04-30T18:26:58+02:00

Where does the coffee / coffee beans come from?
The coffee comes from controlled organic, carefully selected growing areas in the best coffee countries in the world (Ethiopia, Peru, Honduras, Brazil etc.).

Organic coffee which standards are used?
EU-BIO-Siegel, this certification guarantees that no synthetic chemical pesticides or fertilizers are used in the cultivation of the coffee plants and that the coffee beans are not genetically modified.

How are the different types made? What is the difference in the production process?
The difference between the different varieties lies in:

  • Type of beans – Arabica / Robusta proportions, recipe, utilization
  • Special grinding processes with different mq strengths of the coffee powder (coarse, fine, pre-grinding)
  • Roasting (light / dark roasting, temperature, drum roasting, long-term roasting and degrees of roasting)

What material are the biodegradable coffee capsules made of?
The La Natura NPCC capsule consists of

  • Grain
  • Cellulose
  • Wood fiber
  • Sugar
  • Natural fibers

and is manufactured in a special process.

Why can these be composted?
Because these capsules are made from 100% compostable materials.

What about compostability? What does the EN DIN standard mean?
The EN DIN standard states

  • that at least 90% of the organic material can be proven to be converted into CO2 in 6 months.
  • Disintegration in compost: After 3 months of composting and subsequent sieving through a 2mm sieve, no more than 10% residues based on the original mass must remain.

What does aroma-safe packaging mean?
Oxygen is removed from the capsule during filling. Due to this process, no oxygen and therefore no coffee aroma can escape / be lost. Full taste and 100% aroma in the capsule.

Go to Top