FAQ2021-09-30T14:11:37+02:00

FAQ

Hvad koster medlemskabet?2021-10-04T17:02:50+02:00

Dit medlemskab er gratis, altså 0 kroner😊 Du betaler kun for de varer du ønsker og når du har behov.

Kan jeg selv blande mine produkter?2021-10-04T17:02:34+02:00

JA du bestemmer selv 100% hvilke produkter du ønsker i din næste leverance. Dog sender vi minimum 60 kapsler ad gangen til dig, for at gøre forsendelse så billig som mulig for dig og selvfølgelig for at mindske vores CO2 aftryk.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  • Gå til Min konto.
  • Log ind
  • Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  • Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer.
Skræddersy alt (pause, slet medlemskab, skift leveringsadresse, ændre kreditkort, adgangskode og meget mere)2021-10-04T17:02:18+02:00

Du har 100% kontrol og beslutter, hvornår du vil have dine produkter, hvilke produkter du vil have, hvor mange du vil have, leveringsdato og hvor ofte osv. Eller om du vil springe din næste levering over. Dybest set fortæller du os via din profilside, hvad du vil have os til at gøre😊.

Du kan stoppe, slette og ændre alt indenfra din profil. DU beslutter alting, bare husk at trykke på opdatering, når du har foretaget ændringer.

Du kan ændre alt og så ofte du vil. For eksempel, hvis du vil have dine varer på en anden adresse. Husk bare at gøre det mindst dagen før din næste levering. Og husk at skifte tilbage igen, hvis det kun var midlertidigt.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Kompatibel med de fleste kaffemaskiner2021-10-04T17:01:59+02:00

Til at begynde med passede kun Nespresso®s egne kapsler til Nespresso®-kaffemaskinerne. I dag er Renkaffes egne økologiske velsmagende kaffekapsler heldigvis et godt alternativ – bare meget billigere og så er de miljøvenlige. De kompatible kapsler passer til de fleste af Nespressos originale kaffemaskiner, da de har samme form. Dette betyder, at du kan bruge vores kapsler til maskiner såsom; Gran Lattissima, Essenza Mini, Citiz, CitiZ & Milk, Creatista Plus, Lattissima One, Lattissima Touch, Lattissima Pro, Expert, Pixie og Barista og mange flere. Desværre kan vi ikke tilbyde vores kaffe til Vertuo-maskiner. Vores kaffekapsel er den “lille” kapsel og passer til alle Nespresso® Original Line-maskiner.

Hvis de af en eller anden grund ikke passer til din kaffemaskine (bare fortæl os modellen og send et billede), refunderer vi dit køb.

Omkring levering2021-10-04T17:01:39+02:00

Du bestemmer helt selv 100% hvornår du har behov for levering – dit medlemskab er så fleksibelt at du selv vælger hvor ofte i din profil.

Vores leverandør er Dansk Avis Omdeling (DAO), og de leverer vores pakker indenfor 1-2 dage. Ofte allerede dagen efter din bestilling, hvis vi modtager den inden kl 16.00😊

Som medlem får du altid gratis fragt og levering.

Er der nogen bindingsperiode?2021-10-04T17:01:23+02:00

NEJ der er absolut ingen binding. Efter du har modtaget din prøvepakke kan du skræddersy dit behov helt som du vil. Derfor kan du også med få klik afmelde dit medlemskab på din personlige profilside efter du har fået prøvepakken eller blot kontakte os på chat, mail eller telefon.

Vi gør kun, hvad du beder os om, du bestemmer og kontrollerer alt fra din profil, du kan ændre leveringsdato, antal produkter, hyppighed næste levering med få klik.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer
Hvordan kontakter jeg jer?2021-10-04T17:01:03+02:00

Du kan kontakte os på telefonen, chat og email. Vi gør alt hvad vi kan for at svare hurtigt på din henvendelse. Så du kan bare kontakte os😊

Email: Vi svarer emails hele ugen, så skriv til os på hej@renkaffe.dk/dev
Telefon: Vi er klar på telefonen hverdage mellem kl. 11 – 15. Ring til os på 91888235.

Produktets holdbarhed2021-10-04T17:00:44+02:00

Dine produkter har en holdbarhed på mindst 12 måneder.

Hvornår trækker i penge?2021-10-04T17:00:10+02:00

Det gør vi altid bagefter vi har sendt dine produkter

Jeg oprettede ikke en konto, da jeg bestilte abonnementet. Hvad gør jeg?2021-10-04T16:59:14+02:00

Alle får helt automatisk oprettet en gratis konto, første gang man bestiller. Hvis du vil slette det, skal du bare logge ind på din profil og foretage ændringen.

Hvis du ønsker at ændre noget i din profil, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Log ind
  3. Nu kan du ændre alt, hvad du vil.
  4. Husk derefter at trykke på “opdater”. Du har nu foretaget dine ændringer

Go to Top