Fortrolighedspolitik

Samtykke

Hvordan får du mit samtykke?
Når du giver os personlige oplysninger til at gennemføre en transaktion, bekræfte dit kreditkort, afgive en ordre, sørge for en levering eller returnere et køb, antyder vi, at du accepterer, at vi indsamler det og kun bruger det af den specifikke grund.
Hvordan trækker jeg mit samtykke tilbage?
Hvis du, efter at du har tilmeldt dig, skifter mening, kan du trække dit samtykke tilbage så vi ikke kontakter dig, til fortsat indsamling, brug eller videregivelse af dine oplysninger, når som helst ved at kontakte os på hej@renkaffe.dk.

Indgåelse af aftale

Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal meddeles os skriftligt på hej@renkaffe.dk, ændres via profil, per telefon eller på vores hjemmeside. Du modtager en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail. Det er kun muligt at købe een prøvepakke pr. husstand / person til 29,00 KR. Herefter koster produkterne normalpris som kan findes på vores hjemmeside. Det koster ikke noget at skifte abonnementstype og kan gøres så ofte man ønsker. Vores pakke sendes altid med mindst 60 kaffekapsler for at minimere forsendelsesomkostninger, emballage og selvfølgelig vores CO2-aftryk.

Hvornår trækkes min abonnementsbetaling?

Betaling for dit abonnement vil blive opkrævet, når vi afsender din ordre. Når pengene trækkes, modtager du en e-mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Beløbet, der trækkes er det beløb, der svarer til det abonnement, du har bestilt. Hvis du modtager et nyt betalingskort eller under andre omstændigheder ændrer du betalingsoplysninger, er det vigtigt at du går til din profil og ændrer dine oplysninger. Hvis du ikke ændrer dine oplysninger, vil Renkaffe.dk ikke være i stand til at trække betaling for din ordre, og du modtager derfor ingen varer. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte os på hej@renkaffe.dk. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata. Pengene trækkes den dag, din ordre afsendes i overensstemmelse med artikel 10, stk. 2, i forordning (EF) nr. 1782/2003 på datoen for oprettelse af dit abonnement og det valgte produkt. Din ordre sendes altid den første arbejdsdag efter din ordre. Dette gælder også for fremtidig levering af abonnements produkter.

Betaling for levering er inkluderet og IKKE tilføjet til dit køb. Pakker sendes via DAO365. Kvittering for hvert køb med betalingskort sendes via e-mail. Du kan altid få adgang til ordrehistorik, kvitteringer og abonnementsoplysninger, på din profil. Hvis betalingen ikke foretages senest på forfaldstidspunkt, kan opkræves et gebyr for hver påmindelse på 10% af fakturabeløbet. I tilfælde af forsinket betaling forbeholder Renkaffe.dk sig ret til at pålægge renter på forsinket betaling i henhold til Renteloven §5 (1) renter. Hvis betaling for abonnement ikke modtages, kan vi opsige abonnementsaftalen uden varsel.

Ændringer i abonnementsbetingelserne?

Ændringer i denne aftale, som vil være til kundens fordel, inklusive pris- og gebyrreduktioner, kan foretages af www.renkaffe.dk uden forudgående varsel. Ændringer til denne aftale til skade for kunden, herunder pris- og gebyrforhøjelser, skal meddeles med mindst 30 dages varsel. Du skal være mindst 18 år for at tilmelde dig Renkaffe-abonnementet. Hvis du er under 18 år, skal vi have dine forældres samtykke. Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelige på www.renkaffe.dk. Hvis du overtræder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelser, har vi ret til at opsige dit abonnement uden varsel.

Oplysninger om appel.

En klage over et produkt eller en tjeneste købt hos os kan indgives til Europa-Kommissionens online klagecenter, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via https://www.forbrugereuropa.dk/klag/odr/forbrugere/

Klageportalen er en hjælp til dig, der vil klage over en vare eller tjeneste, du har købt på nettet af en sælger i et andet EU-land. Du kan oprette en klage på dit eget sprog. Klageportalen oversætter klagen maskinelt til sælgerens sprog, og sender sagen videre til den relevante klageinstans.

CVR 42435953
detgodeselskab ApS
Klampenborgvej 26, 2930 Klampenborg, Danmark