Forretningsvilkår og handelsbetingelser

Forretningsbetingelser og handelsvilkår

Hele dokumentet udgør servicevilkårene for brug af vores websted, køb af produkter fra dette websted og / eller adgang til kundeprofil.
Læs disse servicevilkår grundigt og omhyggeligt, inden du bruger www.renkaffe.dk (webstedet) og de tjenester, funktioner og indhold, applikationer eller produkter, der tilbydes.

Introduktion

Disse servicevilkår sikre – kunder (tidligere, nuværende eller potentielt) og / eller en besøgende af hjemmesiden (“dig”, “dit”) forhold til detgodeselskab ApS (handel som Renkaffe), et firma registreret i Danmark , hvis hjemsted for korrespondance er Klampenborgvej 26, Klampenborg, virksomhedsnummer: 42435953, der handler som (Renkaffe, ” os ”,“ vi ”,“ vores ”), dine profil sider (de funktionelle områder på hjemmesiden; hvor du kan tilføje og redigere oplysninger, der er tilpasset til dig), alle abonnementer, du foretager for vores produkter, der er annonceret til salg af os (“produkterne”) via hjemmesiden, og al kommunikation med dig (“kommunikation”) (inklusive men ikke begrænset til e-mails og SMS fra os til dig, trykt materiale, der ledsager dine ordrer, mærkning osv. på produkterne). Ved at bekræfte opt-in-servicevilkårene og fortrolighedspolitikken ved konto-tilmeldingsprocessen accepterer du at acceptere disse servicevilkår fuldt ud, og vi tilgengæld giver dig adgang til vores websted.

Priser og betaling

Alle priser er i danske kroner, de inkluderer moms samt andre afgifter.
Der tages forbehold for:
Valutaændringer
Force majeure
Leveringsfejl
Skatteændringer
Udsolgte varer og generelle typografiske fejl
Du kan betale med alle danske og internationale kort (Dankort, Visa Dankort, Visa Electron, Maestro, Mastercard)
Dine data og personoplysninger er sikret med en SSL-kryptering.

Kommunikation

Ved at give os din e-mail adresse (ved frivilligt at oprette din kundekonto hos os og / eller købe produkter gennem os) accepterer du at modtage elektronisk kommunikation direkte fra os. Denne kommunikation kan være direkte relateret til dit køb eller direkte markedsføring fra os. Når du bruger vores webstedsfunktioner (inklusive den funktion, hvor du indtaster dine oplysninger om dine vasketøj- og / eller opvaskevaner), bruger kunde profilsiderne eller sender en e-mail til os, kommunikerer du elektronisk med os. Alle oplysninger, meddelelser, videregivelser, markedsføring og aftaler, vi kommunikerer til dig via e-mail eller via hjemmesiden, betragtes som skriftlig.

Ordreafgivelse

Din pakke levereres af DAO365. Dine varer sendes normalt inden for 24 timer efter modtagelse af din betaling. Leveringstiden forventes at være 1-2 hverdage – afhængigt af DAOs leveringstider. Alle ordrer inden for Danmark sendes og er gratis. I tilfælde af at DAO365 ikke kan levere på hjemmeadressen på grund af særlige omstændigheder, skal pakken afhentes i nærmeste pakkeshop.

Afbestilling

Når du har modtaget den første prøvepakke, kan du annullere og ændre dit abonnement online i din profil. Du kan opsige dit abonnement når som helst i din profil eller sende en e-mail til os med din annullering. Ved forbrugerkøb, hvor bestilling af varer foretages via telefon eller internet, har forbrugeren en 14-dages fortrydelsesret. Din 14-dages fortrydelsesret gælder fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun bruges, hvis varerne returneres i væsentlig samme tilstand og mængde.

Du skal meddele os inden for 14 dage efter modtagelsen, at du ønsker at annullere dit køb eller medlemskab. Meddelelsen skal gives til hej@renkaffe.dk inden for 14 dage efter bestilling. I din besked bedes du gøre os opmærksom på, at du ønsker at udøve din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os en klar meddelelse om dette. Hvis pakken afvises eller afhentes af Postnord, vil du blive opkrævet de fulde forsendelsesomkostninger samt returomkostningerne. Du skal returnere din ordre til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at annullere dit køb. Du skal afholde de direkte omkostninger ved returnering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for at sikre, at varerne returneres i væsentli samme tilstand og mængde. Returneringsomkostningerne forventes højst at være ca. 50,00 KR.
Varen returneret til:
detgodeselskab ApS Klampenborgvej 26 st, 2930 Klampenborg. Følgende produkttyper er undtaget fra fortrydelsesretten jvf. § 18, stk. 2, (ii), i forbrugeraftaleloven § 5: Levering af forseglede varer, der af sundhedsbeskyttelse eller hygiejne ikke er egnet til returnering, og hvor forseglingen er brudt efter levering. Du mister derfor din fortrydelsesret, hvis Du bryder forseglingen på varer, der ikke er egnet til returnering af sundhedsbeskyttelse eller hygieniske grunde. Ved enhver returnering er du ansvarlig for sikker emballering af varerne, du bærer tillige risiko for varerne fra leveringstidspunktet. Samt omkostningerne forbundet med returneringen. Fortrydelsesretten kan kun bruges, hvis varerne returneres i stort set den samme tilstand, fortrydelsesretten
bortfalder, hvis varerne bruges på en måde, der væsentligt forringer værdien af ​​salget. Varerne anmodes yderligere om at blive returneret i original emballage, hvis dette ikke opfyldes, og salgsværdien dermed forringes, vil det på grundlag af en vurdering fra os besluttes om du blive opkrævet et beløb svarende til forværringen.

Den estimerede leveringsdato for kommende ordrer er synlig på din profil (leveringsplan). Dit abonnement skal annulleres mindst 48 timer før din næste planlagte leveringsdato. Ordrer vil stadig blive opkrævet og leveret, hvis din meddelelse om annullering sendes mindre end 48 timer før din næste leveringsdato.

Refundring i tilfælde af annulering:
Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger. Dette gælder dog ikke, hvis du har købt flere varer i een ordre og kun fortryder en del af dit køb, da vi i sådanne tilfælde ikke godtgør leveringsomkostningerne. Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste leveringsform, som vi tilbyder, vil du ikke blive refunderes for de ekstra omkostninger. Vi refunderer beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder indenfor 14 dage fra den dato, hvor vi modtog din meddelelse om annullering. Vi kan dog tilbageholde refundering indtil vi har modtaget varerne og bekræftet, at de overholder vores returbetingelser. Vi foretager en sådan refusion med de samme betalingsmidler, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har anmodet om andet.

Persondatapolitik?

Når du køber noget fra vores onlineshop, som en del af købs- og salgsprocessen, indsamler vi de personlige oplysninger, du giver os, såsom dit navn, adresse, telefon og e-mail-adresse. Når du besøger vores butik, modtager vi også automatisk din computers internetprotokol (IP) -adresse for at give os oplysninger, der hjælper os med at lære om din browser og dit operativsystem. E-mail-marketing (hvis relevant): Vi sender dig muligvis e-mails om vores forretning, nye produkter og andre opdateringer. For at du kan indgå en aftale med os, accepterer du også vores fortrolighedspolitik. Du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at vide, hvilke oplysninger der er registreret om dig.

I forbindelse med køb af varer kan det være nødvendigt at videregive oplysninger til tredjepart, for eksempel en fragtleverandør, og du vil derfor, når du bestiller varer på renkaffe.dk, give samtykke til at videregive de oplysninger, der er nødvendige for udførelsen af ordre og levering til tredjemand.

Når du betaler med betalingskort, sendes disse oplysninger direkte krypteret til vores betalingsudbyder.

Dine oplysninger slettes efter 5 år, eller når vi ikke længere har brug for at behandle dem til opfyldelse af et eller flere af ovenstående formål eller for overholdelse af persondataloven eller anden lovgivning. Oplysningerne kan behandles og opbevares længere i anonymiseret form. Men hvis du har oprettet et login, sletter vi ikke personlige oplysninger, medmindre du beder os om det. Du kan gøre dette ved at kontakte os på hej@renkaffe.dk.

Cookies

Vi bruger muligvis cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så behageligt som mulig for dig. Du kan når som helst slette cookies fra din computer.

Samtykke

Hvordan får du mit samtykke?
Når du giver os personlige oplysninger til at gennemføre en transaktion, bekræfte dit kreditkort, afgive en ordre, sørge for en levering eller returnere et køb, antyder vi, at du accepterer, at vi indsamler det og kun bruger det af den specifikke grund.
Hvordan trækker jeg mit samtykke tilbage?
Hvis du, efter at du har tilmeldt dig, skifter mening, kan du trække dit samtykke tilbage så vi ikke kontakter dig, til fortsat indsamling, brug eller videregivelse af dine oplysninger, når som helst ved at kontakte os på hej@renkaffe.dk.

Indgåelse af aftale

Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal meddeles os skriftligt på hej@renkaffe.dk, ændres via profil, per telefon eller på vores hjemmeside. Du modtager en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail. Det er kun muligt at købe een prøvepakke pr. husstand / person til 29,00 KR. Herefter koster produkterne normalpris som kan findes på vores hjemmeside. Det koster ikke noget at skifte abonnementstype og kan gøres så ofte man ønsker. Vores pakke sendes altid med mindst 60 kaffekapsler for at minimere forsendelsesomkostninger, emballage og selvfølgelig vores CO2-aftryk.

Hvornår trækkes min abonnementsbetaling?

Betaling for dit abonnement vil blive opkrævet, når vi afsender din ordre. Når pengene trækkes, modtager du en e-mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Beløbet, der trækkes er det beløb, der svarer til det abonnement, du har bestilt. Hvis du modtager et nyt betalingskort eller under andre omstændigheder ændrer du betalingsoplysninger, er det vigtigt at du går til din profil og ændrer dine oplysninger. Hvis du ikke ændrer dine oplysninger, vil Renkaffe.dk ikke være i stand til at trække betaling for din ordre, og du modtager derfor ingen varer. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte os på hej@renkaffe.dk. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata. Pengene trækkes den dag, din ordre afsendes i overensstemmelse med artikel 10, stk. 2, i forordning (EF) nr. 1782/2003 på datoen for oprettelse af dit abonnement og det valgte produkt. Din ordre sendes altid den første arbejdsdag efter din ordre. Dette gælder også for fremtidig levering af abonnements produkter.

Betaling for levering er inkluderet og IKKE tilføjet til dit køb. Pakker sendes via DAO365. Kvittering for hvert køb med betalingskort sendes via e-mail. Du kan altid få adgang til ordrehistorik, kvitteringer og abonnementsoplysninger, på din profil. Hvis betalingen ikke foretages senest på forfaldstidspunkt, kan opkræves et gebyr for hver påmindelse på 10% af fakturabeløbet. I tilfælde af forsinket betaling forbeholder Renkaffe.dk sig ret til at pålægge renter på forsinket betaling i henhold til Renteloven §5 (1) renter. Hvis betaling for abonnement ikke modtages, kan vi opsige abonnementsaftalen uden varsel.

Ændringer i abonnementsbetingelserne?

Ændringer i denne aftale, som vil være til kundens fordel, inklusive pris- og gebyrreduktioner, kan foretages af www.renkaffe.dk uden forudgående varsel. Ændringer til denne aftale til skade for kunden, herunder pris- og gebyrforhøjelser, skal meddeles med mindst 30 dages varsel. Du skal være mindst 18 år for at tilmelde dig Renkaffe-abonnementet. Hvis du er under 18 år, skal vi have dine forældres samtykke. Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelige på www.renkaffe.dk. Hvis du overtræder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelser, har vi ret til at opsige dit abonnement uden varsel.

Oplysninger om appel.

En klage over et produkt eller en tjeneste købt hos os kan indgives til Europa-Kommissionens online klagecenter, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via https://www.forbrugereuropa.dk/klag/odr/forbrugere/

Klageportalen er en hjælp til dig, der vil klage over en vare eller tjeneste, du har købt på nettet af en sælger i et andet EU-land. Du kan oprette en klage på dit eget sprog. Klageportalen oversætter klagen maskinelt til sælgerens sprog, og sender sagen videre til den relevante klageinstans.

CVR 42435953
detgodeselskab ApS
Klampenborgvej 26, 2930 Klampenborg, Danmark